Detalii comenzi

  1. Cum cumpar?
  2. Cum platesc?
  3. Livrarea

Cum cumpar ?

Cumpararea produselor din magazinul online Kindle Store o puteti face comandand online, telefonic sau prin email.Comanda onlineProdusul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din stanga paginii ce contine categoriile de produse, prin folosirea campului de cautare, sau direct din pagina de promotii. In momentul in care ati apasat comanda produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
  • Datele tale: informatii necesare trimiterii coletului catre dumneavoastra.
  • Metoda de plata: alegeti modalitatea in care veti plati comanda.
Comanda dumneavoastra este finalizata cu succes cand primiti pe email factura proforma corespunzatoare comenzii dumneavoastra cu stadiul “In curs de confirmare”. In momentul procesarii comenzii de catre Kindle Store, veti primi un e-mail prin care veti fi instiintat de noul status al comenzii “Comanda confirmata”.Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.Comanda telefonicaTelefonand la 021.555.2222, un agent de vanzari Kindle Store va va prelua comanda.Comanda prin emailIn sectiunea contact puteti trimite comanda dumneavostra folosind formularul ”Trimite un mesaj”•    Seleclati departamentul: ”Vanzari”•    Completati adresa dumnevoastra de e-mail• Mesaj: completati datale dumneavoastra (nume, prenume, numar de telefon) si produsul/produsele pe care le doriti.Nu exista valoare minima pentru o comanda.

Cum platesc?

Aveti la dispozitie mai multe metode de plata:•    La sediul nostru: numerar;•    Plata prin virament bancar (ordin de plata). Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul S.C. Boutique Mall S.R.L.•    Plata ramburs:  platesti in numerar la livrare.•    Plata online prin intermediul cardului.

Livrarea

Taxa de livrare este 18 lei.Garantia ProduselorToate produsele comercializate de catre site-ul nostru beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Toate produsele sunt noi, in ambalajele originale.Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa contact@kindlestore.ro sau telefonic la numarul de telefon prezentat pe site. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.Garantia ProduselorGarantia produselor acopera defectele de material si de manopera, in conditii normale de utilizare a dispozitivului, pentru o perioada de 1 an de zile. Pe durata acestei perioade, in cazul in care apar defecte, trebuie sa livrati produsul in ambalajul original catre KindleStore.KindleStore isi rezerva dreptul de a:
  • repara produsul
  • schimba produsul cu unul nou sau echivalent cu cel trimis de catre client
  • returna partial sau integral suma produsului
Garantia produselor se aplica numai pentru componenetele hardware, care nu fac obiectul accidentelor, folosirii necorespunzatoare, neglijentei utilizatorului, incendiilor, reparatiilor neautorizate, sau altor cauze externe.Înainte de a trimite dispozitivul pentru service în garanție, este responsabilitatea clientului să copieze datele, software-ul, sau alte materiale stocate sau conservate pe dispozitiv. Este posibil ca astfel de date, software sau alte materiale sa se piarda sau reformateze în timpul serviciului, iar KindleStore nu va fi responsabil pentru orice daune sau pierderi.Politica de ReturPolitica de Retur se aplica persoanelor fizice pe o perioada 10 de zile de la achizitie sau ridicare a produsului. Pentru a beneficia de returul produselor in 10 zile, trebuie sa contactati un operator KindleStore, cel tarziu in a 10-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. KindleStore is rezerva dreptul de a refuza orice produs returnat dupa 10 zile calendaristice.Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat, Urgent Curier, sau direct la adresa Str Viesparilor 26, AP 4, Sector 2 Bucuresti. In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata cumparatorului. Returul produselor prin POSTA ROMANA va fi refuzat.In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar in conditiile in care produsele sunt sigilate.Produsele returnate trebuie să fie insotite de certificatul de garantie in original si copie a facturii de achizitie.Pentru a returna un produs este necesar:1. Contactarea unui operator KindleStore sau prezentarea personală in vederea returnarii produsului. Returul produselor, fara a avea acceptul in prealabil a unui operator KindleStore, este nul.2. Va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:
  • Ambalarea produsului se face in in ambalajul original catre KindleStore, in caz contrar, Garantia devine nula.
  • Atasarea obligatorie a facturii (copie) si certificatului de garantie al produsului (original);
Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:Expeditor: Nume PrenumeAdresa: Str. Nr. Oras, JudetDestinatar: SC Boutique Mall SRLAdresa: Str Viesparilor 26, Ap 4, Sector 2 BucurestiRetur Produs …… din comanda ……Inlocuire sau retur baniIn functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de catre KindleStore, in contul indicat.Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
  •  Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
  •  Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
De retinutIn cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.KindleStore isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).